Bun venit la Tu Inspiri România, locul în care leadership-ul și antreprenoriatul nu cunosc limite, iar poveștile de succes ale antreprenorilor români au menirea de a motiva și de a arăta că se poate face performanță într-o lume în continuă schimbare.
În episodul de astăzi alături de Mirela Pascu îl avem pe Călin Iepure, un antreprenor cu o experiență vastă de 30 de ani, care ne va împărtăși secretele și strategiile sale de networking și va prezenta nu mai puțin de 17 tehnici de networking eficient, împărțite în 5 categorii . De la crearea unui “elevator pitch” puternic și adaptabil până la participarea activă la evenimente pentru dezvoltarea abilităților de vorbire și promovare a afacerii, fiecare detaliu contează în drumul spre succesul în networking.
Networking-ul reprezintă una dintre cele 3 surse principale de generare a clienților!
Călin Iepure
Etapele unui networking eficient
Networking-ul reprezintă un aspect vital în lumea afacerilor, oferind oportunități de creștere și dezvoltare personală și profesională.
Invitatul nostru de astăzi a subliniat de-a lungul discuției importanța unei abordări strategice în networking. În primul rând, el a evidențiat necesitatea unui “elevator pitch” puternic și variat, adaptat diferitelor contexte. Acest aspect este esențial întrucât reprezintă prima impresie pe care o lăsăm în cadrul unei întâlniri de networking. Așadar, adaptarea și diversificarea discursului sunt cruciale pentru a atrage atenția potențialilor parteneri de afaceri.
De asemenea, acesta a menționat existența a aproximativ 35 de tehnici de networking, dintre care a ales să abordeze 17, împărțite în 5 categorii. Aceste tehnici includ modalități specifice de a aborda potențiali parteneri de afaceri, precum și metode eficiente de menținere a legăturii pe termen lung. Astfel, veți putea descoperi astăzi strategii practice și utile pentru a vă îmbunătăți abilitățile de networking.
- Participarea la evenimente și dezvoltarea abilităților de vorbit în public: componenta cheie pentru un networking eficient
Un alt aspect esențial evidențiat de Călin este importanța participării la evenimente pentru dezvoltarea abilităților de vorbire și promovarea afacerii. În acest sens, el a subliniat necesitatea unei prezențe active în cadrul acestor evenimente, oferind sfaturi valoroase privind modul în care antreprenorii se pot implica în astfel de contexte pentru a-și promova afacerea și pentru a dezvolta conexiuni valoroase.
2. Gestionarea energiei personale
Călin Iepure a evidențiat, de asemenea, importanța gestionării energiei personale în cadrul activităților de networking. Acest aspect este esențial pentru menținerea unui nivel optim de implicare și eficiență în interacțiunile cu potențialii parteneri de afaceri. De asemenea, el a prezentat un concept care include punctualitatea și promptitudinea în răspunsuri, ca elemente cruciale într-un networking eficient.
3. Sfaturi practice pentru reușita în networking
Invitatul ne-a oferitși câteva sfaturi practice și utile pentru reușita în networking. Acestea includ aspecte precum modul corect de a strânge mâna, o componentă esențială a primei impresii, precum și modalități eficiente de a ne conecta cu persoane-cheie în cadrul industriei sau domeniului nostru de interes.
Timeline episod
Pentru mai multe informații utile și povești antreprenoriale te invităm să rămâi în continuare alături de noi. În acest sezon îți vom oferi ocazia să afli lucruri noi pe care să le aplici în cariera ta, dar și în viața de zi cu zi. Abonează-te la newsletter-ul ,,Tu Inspiri România” pentru a a fi la curent cu noutățile din lumea antreprenoriatului!
Dacă vrei să afli mai multe despre partea tehnică a unui podcast, dar și ce implică o strategie SEO, vizitează ,,Noi Producem Podcast”, respectiv ,,Think Up Marketing”.
Sunt antreprenor, consultant și coach de business cu peste 15 ani de experiență.
Ca profesionist și ca persoană extrem de creativă, reușesc întotdeauna să creez, pentru clienții mei, în special pentru membrii comunității #EuGândesc, mixul perfect de soluții care să îi pună în valoare. Lucrez doar cu antreprenori care aleg să gândească logic, să își folosească rațiunea ca mijloc de cogniție, care își propun DOAR vise mari dublate de obiective clare și strategii de implementare în pași mici, bine calculați.