Cel mai mare beneficiu al advertisingului in podcasturi… Oamenii ascultă.
Am creat această pagină, în speranța că veți găsi aici tot ce trebuie să știți despre sponsorizare și publicitate pe o platformă de podcasting. Există în piață o mulțime de informații despre sponsorizări și advertising, dar multe dintre ele NU acoperă sponsorizarea și publicitatea pe PLATFORMA unui podcaster. Și aceasta este cea mai importantă parte. Pentru că un podcast este cu mult mai mult decât un simplu podcast.
Mulți dintre cei care devin podcasteri au deja o bază de admiratori pe blogurile lor sau pe rețelele de socializare. În alte cazuri, podcasterii sunt experți în anumite domenii specifice, antreprenori cu afaceri de succes, cu un website popular și pot utiliza acest lucru pentru a oferi mai multă expunere unui sponsor, în timp ce podcast-ul în sine își crește baza proprie de ascultători.
Cu toate acestea, „standardul industrial” al podcasturilor se concentrează în mod eronat, doar pe numărul de descărcări, iar acel standard se aplică cu precădere emisiunilor foarte cunoscute și companiilor gigant.
Ce facem însă cu companiile și emisiunile mai mici? Pot aceste emisiuni atrage agenții de publicitate? Bineînțeles că pot! Și chiar ar trebui sa facă asta! Problema este că multe companii nu știu suficiente lucruri despre podcasting pentru a înțelege valoarea unei sponsorizări sau a unei reclame acolo. De aceea venim noi să explicăm.
Ce este un podcast și ce nu este un podcast
Cuvântul „podcast” provine de la primul dispozitiv de muzică portabil, DIGITAL, cunoscut sub numele de iPod. De fapt, este o combinație între „iPod” și „difuzare”. Primele iPod-uri au permis oamenilor să-și transporte muzica ca fișiere digitale în loc de casete sau CD-uri – și, în plus, au permis oamenilor să își creeze propriile fișiere digitale pentru ca ALȚII să le asculte și ele au fost numite podcasturi.
Un podcast NU este o piesă audio aleatorie pe site-ul web al unei companii. Este menit să fie o serie standardizată și, la fel ca mediile noastre actuale de televiziune, poate fi oferită și / sau descărcată toată o dată, săptămână de săptămână sau în format de sezoane. Podcast-ul a început în 2004 și a fost un mediu popular, dar oarecum subteran pentru o lungă perioadă de timp. Oamenii care scriu acum despre podcasting ca având o „renaștere” nu își dau seama că popularitatea acestuia a crescut constant în timp. Ceea ce a contribuit masiv la o creștere recentă exponențială, este acoperirea mass-media.
Beneficiile sponsorizării unui episod de podcast
ENGAGEMENT
Podcasteri au de departe cea mai loială și implicată audiență de pe piața media. Potrivit AdAge.com, podcast-urile pot atrage ascultătorii într-un mod în care mass-media tradițională nu poate. Când podcasterii vorbesc în urechea unui ascultător, se simte ca și când se adresează direct minții lor. Publicul formează relații puternice cu gazda emisiunii și devine mai rapid dependent de conținut. Ascultătorul de podcasturi este cel mai fidel din întreaga lume media. Loial, solidar, mereu fericit să te asculte și credem că ți-ar salva chiar viața dacă te-ai afla într-o formă de pericol.
MOBILITATE
Adăugarea la factorul „dependență” este abilitatea podcastului de a fi luat de către ascultător, ORIUNDE merge acesta. Drept urmare, mulți ascultători spun că podcastul devine o parte a rutinei lor de zi cu zi, fie că este vorba despre naveta lor, rutina de exerciții fizice, curățenia casei sau alt ritual. Deoarece este (mai ales) audio, ei pot asculta în timp ce fac alte lucruri – și în timp ajung să consume din ce în ce mai mult conținut în această formă.
EXPUNERE PE MULTIPLATFORME
În mod normal, atunci când o companie cumpără publicitate, se află într-o singură publicație sau pe un canal – în schimb, un mare avantaj al publicității într-un podcast este acela că nu el nu reprezintă niciodată singurul loc în care compania va avea expunere. Majoritatea podcasturilor au moderatori, experți, invitați care au la rândul lor site-uri web, propriile canale de socializare, comunica cu propria bază de fani prin newsletter-uri din e-mail, prin blogurile personale, etc. Prin urmare, podcasturile oferă multe oportunități pe care companiile și agențiile de publicitate nu le-ar putea avea cu alte opțiuni de publicitate.
SELECTIVITATE
Nu veți auzi niciodată despre o persoană că „doar răsfoiește” podcasturi. Episoadele pe care oamenii le descarcă sunt atent selectate și organizate pe subiecte de interes. Publicul face o alegere conștientă de a asculta podcast-uri și este mult mai interesatîn a asculta ce se spune despre acel subiect și, prin asociere, ascultă și informații despre produsele și serviciile promovate.
SPONSORIZEAZĂ ACUM UN EPISOD DE PODCAST
PUTERE DE CUMPARARE
Ascultătorii de podcasturi sunt clasați, de obicei, în categoriile de venituri mai mari și au un nivel demografic corespunzător unui standard de studii superioare. În plus, deoarece au dezvoltat relații de afinitate cu moderatorii, podcasterii și conținutul, este mai probabil să facă o achiziție ca urmare a unei reclame pe care o aud într-un podcast.