Înainte de a începe, iată o ghicitoare: ce rețea de socializare a lansat Microsoft în anul 2003 care să vină în ajutorul tuturor profesioniștilor, antreprenorilor și oamenilor în căutarea unui job? Ei bine, LinkedIn.
Dar ce este de fapt LinkedIn?
Este o rețea de socializare special creată pentru mediul de afaceri. Principalele servicii pe care rețeaua le oferă sunt publicitatea și în special serviciile premium.
Și de ce să ne promovăm afacerea? Pentru a o face cât mai cunoscută publicului și în general publicului target, prin diferite mijloace. Și de ce să facem acest lucru prin promovare online? Acest tip de promovare reprezintă doar una din numeroasele metode de promovare, iar astăzi discutăm despre metode de promovare online pe… ați ghicit deja.
Mi-am creat cont de LinkedIn. Care e următorul pas?
Ei bine, dacă profilul tău conține informațiile necesare despre tine și afacerea ta, următorul pas este… publicitatea. Așadar, ce modalitati de promovare online pot fi folosite ca promovare pe LinkedIn? Stai geană, Tu Inspiri România are câteva sfaturi pentru tine!
Modalități de promovare online pe LinkedIn
Publicare de texte și mesaje pe LinkedIn.
Unul din cei mai importanți pași, administrarea paginii unei afaceri este extrem de importantă pentru crearea publicității. Cu ajutorul conținutului de tip text, promovarea va avea loc în mod direct, putând fi prezentate publicului larg și interesat, sau mai exact, publicului cheie. Astfel, serviciile afacerii tale se vor adresa unui grup de oameni care înțelege cu exactitate ce tip de strategie aplici.
Crearea unei prezențe online.
Arată-i publicului target de pe LinkedIn că afacerea ta este constant activă și la curent cu cele mai noi metode de furnizare a informațiilor pe rețelele de socializare, într-un mod cât mai profesionist. Creează o descriere în limba română și în limba engleză a afacerii/firmei tale folosind informații cheie care reprezintă un punct major de interes (servicii, produse, etc). Nu uita! Menține același limbaj profesionist pe care l-ai folosit în redactarea mesajelor publicate în mod constant.
Publicare de postări constant.
Nu este de ajuns să îți creezi o imagine profi doar aplicând acele modalități de promovare online amintite anterior. Un element cheie pentru menținerea afacerii îl reprezintă ACTIVITATEA CONSTANTĂ. Fii creativ și profesionist și impresionează comunitatea de oameni pe care ai reușit să o aduni. LinkedIn este platforma potrivită pentru un conținut profesionist și bine pus la punct. Poți apela la imagini care să însoțescă textele sau anunțurile pe care le postezi, hashtaguri și linkuri către site-ul businessului tău.
Crearea unei imagini online a personalului businessului.
La fel cum am mai precizat și în alte articole, echipa este un element cheie în crearea și menținerea pe o linie dreaptă a unui business. Astfel, taskurile vor fi mult mai ușor îndeplinite, fiecare membru al echipei îndeplinind roluri importante. O altă idee pentru a-ți putea promova businessul pe LinkedIn poate fi crearea și chiar promovarea profilurilor membrilor cheie care fac parte din afacere. Pe lângă contentul de tip profesional pe care rețeaua de socializare îl promovează, în spatele acestuia există persoane care sunt responsabile de tot demersul afacerii. Profilele acestora pot fi și ele puse la punct și promovate pentru susținerea afacerii online.
Accesarea campaniilor de promovare LinkedIn.
Iar acum că cele mai importante detalii ale afacerii tale sunt puse la punct… profită din plin de LinkedIn. Începe campaniile prin care poți aplica modalități de promovare online pentru afacerea ta și creează o audiență de tip business. Ia legătura cu această audiență și păstreaz-o îmbunătățind-o! Publicul tău este imaginea afacerii tale. Acest instrument oferit de către LinkedIn îți oferă posibilitatea de a redacta mici texte pentru prezentarea produselor sau serviciilor tale, de a măsura periodic rezultatele obținute după promovare și de a verifica atingerea scopurilor propuse.
Începe acum campaniile de promovare online pentru afacera ta pe LinkedIn și monitorizează evoluția acestora! Și nu uita… urmărește în continuare pagina Tu Inspiri România și bucură-te atât de podcasturi educaționale și invitați de elită, cât și de informațiile din secțiunea de bloging, care te vor ajuta în dezvoltarea ta ca antreprenor, dar și a afacerii tale!
Sunt antreprenor, consultant și coach de business cu peste 15 ani de experiență.
Ca profesionist și ca persoană extrem de creativă, reușesc întotdeauna să creez, pentru clienții mei, în special pentru membrii comunității #EuGândesc, mixul perfect de soluții care să îi pună în valoare. Lucrez doar cu antreprenori care aleg să gândească logic, să își folosească rațiunea ca mijloc de cogniție, care își propun DOAR vise mari dublate de obiective clare și strategii de implementare în pași mici, bine calculați.