Andrei Dunuta, fondatorul SPEAKINGS, se prezintă, în primul rând, drept un OM care lucrează alături de alți oameni. Andrei este la bază o persoană care lucrează în vânzări și care, până-n prezent, a dezvoltat și alte ocupații, precum cea de antrenor de public-speaking, mai ales pentru persoanele neconvenționale din corporații.
„Motivul pentru care noi ne iubim părinții este pentru că ei ne-au iubit prima oară”, spune Andrei. Exact așa ar trebui să fie și relația cu potențialii clienți, iar antreprenorul sau compania să vină cu valoare înaintea lui pentru a fi posibilă atragerea clienților noi și pentru a avea cu adevărat un business de succes.

„Oferă valoare prima oară clienților.”
Andrei Dunuță
O altă ocupație a lui Andrei o reprezintă cea de antrenor de public speaking. Astfel, în timpul pandemiei, în 2020, a profitat de situația instabilă și de interesul pentru public speaking pentru a organiza primul Campionat Național de Discursuri Online, în cadrul căruia participanții și-au dezvoltat abilitățile de comunicare, dar și modul în care organizează și structurează informația. Aceste capacități sunt esențiale pentru a dispune de un discurs puternic și relevant atât pentru folosirea personală, cât și pentru uzul profesional.
Timeline al interviului cu Andrei Dunuță:
Dacă povestea și opiniile lui Andrei Dunuță te-au impresionat și informat, urmează următoarele shortcut-uri pentru a afla mai multe despre invitatul din acest episod:
Nu uita! Pentru a fi la curent cu noile episoade din emisiunea From FINISH to START, abonează-te la newsletterul Tu Inspiri România, locul unde antreprenorii români își spun poveștile de succes, dar se ascultă și se apreciază și eșecurile de care aceștia au avut parte.

Andrei este un pasionat de comunicare si dezvoltare continuă, considerand ca atentia la detalii sta la baza diferentierii.


