Modalități de promovare a produselor – Podcastul, cheia afacerii tale

modalitati de promovare a produselor

Lumea podcasturilor oferă marketerilor și proprietarilor de afaceri de pretutindeni o nouă modalitate de a ajunge mult mai ușor și mai rapid la public. Oamenii au devenit tot mai încântați să asculte podcasturi, deoarece este o modalitate ușoară de a asimila informații și cunoștințe care nu implică mult efort. 

Această metodă de a ajunge la clienți este adesea mai accesibilă decât metodele de publicitate tradiționale, deoarece se poate face pe cont propriu.

Este podcastingul un nou instrument de dezvoltare al unei afaceri? Cu siguranță!

Articolul prezent vine în ajutorul tău pentru a descoperi ce beneficii poate aduce un podcast afacerii tale și de ce este considerat unul dintre acele modalități de promovare a produselor.

1. Îmbunătățește conversia

Deși podcastingul este un mediu unilateral, acesta poate îmbunătăți conversia. Cum?

Podcastingul sprijină dezvoltarea unor conexiuni personale cu publicul și va oferi sentimentul de loialitate față de produsele mărcii de care se simte apropiat. 

O voce cunoscută și auzită într-un mod constant atrage publicul mult mai mult decât cuvintele dintr-o pagină. Atunci când ascultătorii vor considera moderatorul  mai degrabă un prieten decât un necunoscut va crește și  probabilitatea ca ei să fie interesați să cumpere. 

Oamenii tind să asculte acele podcasturi față de care simt că au ceva în comun cu cel care le vorbește. Astfel, cu cât relația este una mai personală, cu atât ea creează mai multă încredere, ascultătorii vor dori să fie asociați cu acel nume, iar vânzările vor crește imediat. 

2. Crește generarea de trafic

Un lucru bun legat de podcast este că ascultătorii pot descărca episoade și le pot reda ori de câte ori doresc. Indiferent de situație sau de activitatea care se realizează, ascultătorii se pot bucura de un episod într-un mod relaxat, fără niciun efort. 

La fel ca orice formă de conținut, podcastul oferă posibilitatea de a atinge noi  segmente de public benefice afacerii, deoarece crește familiaritatea. Ascultătorii tind să se aboneze la un canal de podcast care le place pentru a putea asculta în mod regulat, iar astfel cele mai noi episoade lansate vor fi descărcate automat pe dispozitivele lor pentru a le avea mereu la îndemână. 

Efectul knock-on este că un public fidel ar putea apoi să recomande podcastul preferat altora. Ca urmare, vă crește acoperirea și poate duce la îmbunătățirea traficului și la generarea de clienți într-un mod rapid. 

3. Este ușor și distractiv de realizat

Un podcast este ușor de produs, indiferent dacă există o locație comercială sau o afacere realizată de acasă. 

De ce ai nevoie? Un computer, laptop sau smartphone, software și o conexiune decentă la internet. În plus, este nevoie de un microfon de înaltă calitate pentru a prelua sunetul cât mai clar.  Un program software care editează fișiere audio este, de asemenea, important pentru a produce un podcast de calitate. 

Partea interesantă? Moderatorul întâlnește oameni cu povești interesante, se poate conecta cu ascultătorii lui și va ajunge să inspire o mulțime de oameni despre care nu știa nimic până atunci. 

4. Ajută la conștientizarea mărcii

Familiarizarea și consistența podcasturilor obișnuite ajută la dezvoltarea mărcii unei companii pentru a face din ea un nume cunoscut și valoros. Deși podcastul nu este un instrument de vânzare, el se regăsește printre acele modalități de promovare a produselor. Podcastul poate fi folosit ca o metodă excelentă de a face reclamă afacerii, atât prin introducerea numelui în intro și outro, a logoului în imaginea podcasturilor de tip video, cât și prin menționarea informațiilor despre produsele și serviciile oferite. 

În afară de apariția pe Google, există o mulțime de directoare podcast în care oamenii caută subiecte și industrii care îi interesează. Dacă numele și marca ta este acolo unde oamenii caută, va fi un început minunat pentru afacerea ta.

5. Este mai interactiv decât alte tipuri de conținut, oferind multiple modalități de promovare a produselor tale

Podcastul este instrumentul potrivit prin care îi poți determina pe ascultători să se simtă implicați în povestea ta și a afacerii tale. Concursurile, întrebările prin intermediul rețelelor sociale sau orice alt mod în care se poate încuraja un angajament și mai profund cu publicul sunt bune strategii de promovare a produselor afacerii tale.

Ce este de reținut? Cu cât publicul se simte mai implicat și apreciat, cu atât este mai fidelă baza de fani care se va crea în timp.

modalitati de promovare a produselor

Poți asculta chiar acum și aici un podcast prin care să aflii mai pe larg de ce podcastul face parte din acele modalități de promovare a produselor care îți va conduce, negreșit, afacerea spre succes.

Pentru canalul Tu Inspiri România, podcastul este cu adevărat o cheie importantă care deschide multe uși și oferă nenumărate oportunități de a cunoaște oameni minunați cu povești care inspiră.

Cursa cu obstacole a antreprenoriatului, Călătoria unui marketer de succes, Vocea antreprenoriatului feminin, Despre antreprenoriatul timpului, De la inginerie mecanică, la saponine naturale sunt doar câteva exemple din astfel de povești. Bucură-te de ele.

LASĂ-NE UN COMENTARIU
Join the discussion